jueves, 17 de noviembre de 2011

TIAGO SPLITTER I TIO GILITO.

JO pensava que els nadal venien en DESEMBRE. Pero com sóc home que m'equivoce moltes vegades, m'adone que encara no son NADALS.
Ara em done comte que el fitxatge de TIAGO SPLITTER ha de ser obra de l'sumo hacedor.
Si el "tito juan", fora familia dels DONALDS ell seria el TIO GILITO.
NO ENS VA DIR NO FA RES  QUE ÈREM POBRES?.
NO HAVIEM DE ESFORÇAR-NOS?.
No entenc res i cada vegada menys, un dia plou, com si altre fa SOL, la meua que ixa no es per el estil ni per el jugador en si, si no per el canvi de rumb DIA SI I ALTRE TAMBÈ.
Vull pensar que més que res es una vengança, i que tot aço es uan consecuencia de xafar un jugador per el cas BLANCO.
LES VENJANCES ES SERVEIXEN EN PLATS FREDS. 
Com fitxage i com a jugador SPLITTER és un cencert al 100%, en emes de  costos laborals no em fique, ja que ja hi han articles de prensa en el que es valora eixa dada.
Jo pense que ens falta un aler, més concretament un 3, ja que s'obert la billetera per que no dir NOCCIONI, per mi seria un bon reforç.
QUE BONS NADALS EN ESPEREN............QUE GUAI........



                                              

No hay comentarios: