martes, 8 de noviembre de 2011

RUBALCABA-RAJOY" EL DEBAT DE L'ANY"




Com si d'un BARÇA-REAL MADRID es tractara els adversaris i candidats a la presidència del govern espanyol, van fer un debat de política en general.
Com REIS van ser tractats, els dos adversaris van portar una cohort d'assessors i palmers a l'estadi.
  Rajoy amb les enquestes a favor, la seva única tàctica al meu entendre va ser:
- No dir res, per no parlar de més.
  Com si d'un boxejador fora es parapeta en la seva defensa i va intentar encaixar els cops d'un RUBALCABA més lluitador.


Ahui els periodistes amics, periodista que gairebé tots són de la mateixa corretja que RAJOY el  declaren GUANYADOR.. Jajajajajaja jo possiblement no vaig vorer el mateix debat que ells, ja que el que més em impacta va ser el paperet que es va traurer al final,MARE MIA si el seu govern es condimenta en tot un paperet haviat ANEM
. Al meu modest entendre, són els assessors els que Governaran  aquest país, el que pitjor li podria passar a MARIANO és que no guanyés per majoria absoluta, que no es confie,  ja que alguns i algunes no li donaran treva ni ESPERANÇA.


RUBALCABA va ser més periodista que polític, però al meu entendre intent jugar la pilota, va  intentar que sabérem alguna cosa del seu programa i de l'adversari, va ser RAJOY qui va  mirar els seus papers més de 550 vegades, no tant com RUBALCABA que no va arribar a 50.
Em preocupa que MARIANO faci un discurs a l'ONU i se li dormin els partícips, que digua alguna cosa en un consell d'EUROPA i no trobe els seus papers.


El debat em va agradar, però va ser curt de temps i que es faai amb un altre format, amb preguntes vives de la gent en el pati de butaques, que no hi hagen papers que la gent parle amb el cor, que no parlen els assessors PER FAVOR.


Va ser divertit veure com en fases del debat "per dir alguna cosa", no es deia res.Però va ser al final quan a casa meva es van sentir riallades. Em divertit demanaria que es feren  més debats  i amb més gent ....
De tota manera com no VAIG a votar-los ja que em presente en una candidatura al Senat per una altenativa jove i amb moltes esperances. C.D.L. "CENTRE DEMOCRÀTIC LIBERAL".


AMB EL COMPANY VICENT 10º A LES LLISTES PER EL CONGRES I JO MATEIX COM SUPLENT AL SENAT 

No hay comentarios: