sábado, 19 de noviembre de 2011

REFLEXIONANT ?.

SENTAT I REFLEXIONANT LO QUE FARE A PARTIR DE DEMÀ.


Mai ho tinc tant clar a l'hora de anar a votar, a l'hora de exercir el meu dret constitucional. El meu vot és meu i serà útil perquè jo ho considere així. Mai votare en plan castic, per que altre es beneficie, el que ho faça mal que siga conseqüent amb el que fa.
Votare una opció que mai s'ha presentat al conjunt d' ESPANYA, una opció centrada i equilibrada i en la qual m`han tractat bè i m'he sentit molt a gust.
Poc a poc es fan els partits i desde baix, desde el ajuntaments i no desde l'opulencia i els diners, o tractem de convercer a la gent o ens anira mal, no deguem de creixer ficant molts diners sense haver convencut als ciutadans.
He tingut uns grans companys al CDL ALFAFAR, si no fora per ells jo mai haguera entrat en política i en ells eixire, la meua confianza la tenen ells.

No hay comentarios: