viernes, 4 de mayo de 2012

PARAULES D'AMOR





PARAULES D’AMOR

Dona’m un llapis
per escriure’t cartes d’amor,
paraules escrites amb sang i foc
i dites pel meu cor.


Les paraules que et dic
són la metxa que encen
el  meu amor per tú,
la meua sang bull cada vegada
que pensé amb tú.


Dona’m forces, ¡¡ DEU MEU !!
per navegar als mars i oceans
buscant a la meua estimada,
i deixa’m dir-li en veu alta
lo molt que la vull.


mil coloms missatgers,
mil ampolles encartades
eixiran per tot el mon,
amb les meues paralues d’amor,
amb el meu cor dibuixat
amb tinta de la meua propia sang.


Dona’m un llapis
que escriga paraules d’amor,
per tornar-te a dir
lo molt que t’estime…..YO


WILFREDO BAIXAULI BOU….29-04-2012


TRADUCCIÓN

Dame un lápiz
para escribirte cartas de amor,
palabras escritas con sangre y fuego
y dichas por mi corazón.


Las palabras que te digo
son la mecha que enciende
mi amor por ti,
mi sangre bulle cada vez
que pienso contigo.


Dame fuerzas, ¡¡ DIOS MIO !!,
para navegar a los mares y océanos
buscando a mi amada,
y dejame decirle en voz alta
lo mucho que la quiero.


Mil palomas mensajeras,
mil botellas encartadas
saldrán por todo el mundo
con mis palabras de amor,
con mi corazón dibujado
con tinta de mi propia sangre.


Dame un lápiz
que escriba palabras de amor,
para volver a decirte
lo mucho que te amo……YO

WILFREDO BAIXAULI BOU…..29-04-2012





1 comentario:

Anónimo dijo...

Es un poema mut bonito pero tambien podrian canviar guapo por guapa