lunes, 5 de abril de 2010

EL CABANYAL, EL SALVEM O NO?





Aquestos dies de SETMANA SANTA, ens ha permet anar a visitar els poblats marítims de VALÈNCIA, gràcies a que la meua filla tocava a les processions del GRAO I CABANYAL,i aleshores em pogut gaudir de la vista i vorers les cases que hi havien per allí, i de la bona gent i del menjar.
No m'agrada lo que envolta la religió però no estic encontra de lo que la gent faça amb ella, i si volen pasetjar als sants que ho facen, jo els veure i gaudiré de la música, que ven bonica que es.
Lo que no m'agrada es la especulació i el desfer un barri per que altres es facen mil.lionaris, les ampliacions poden estar bé però desfer tot un barri NO, lo primer que deurien d'haver fet es ficar diners i recursos per que els barris marítims de la ciutat de VALÈNCIA visquen millor i no deixar-los al desempar de algunes famílies amb feines il.licites.
Així es consegueix una degradació paulatina del barri i de la seua gent, i com no si un barri es degrada hi ha gent que s'en aprofita i si no que li ho diguen a la gent del BARRI DE LA COMA, ja que el següent pas es la de comprar els terrenys adjacents per fer cases i pisos de molta qualitat, i en resumits contes:

1- MATES I DEGRADES UN BARRI.
2- L'ENTERRES.
3- I DESPRÉS ALCES UN ALTRE BARRI.

No m'imagine unes processons pel marítim amb l'eixample que volen fer, ja que lleven l'encant modernista i mariner d'eixe entorn.
La gent deuria de passar per els barris i vorer com viu la gent, i no tots voldran i no tots s'oposaran a l'ampliació, lo que hi ha que fer es escoltat-los a tots i després decidir, no estaria mal una consulta per tot el barri.
No m'imagine a SOROLLA I BLASCO IBAÑEZ, PINTANT UN BARRI DEGRADAT NI CONTANT HISTORIES SOBRE TORRES TANT ALTES I SIN ALMA.

No hay comentarios: