lunes, 26 de abril de 2010

EL DIA DESPRÈS DELS 43!!!!!!!!!!!!




Ahi es na!.
M'agradaria poder fer anys tots els dies, i si quan fas els anys cau en un dia que no treballes millor que millor, ja que pots fer-lo que vulgues.
Ahir com mols diumenges vaig anar a vorer al meu equip de basquet, i em vaig quedar al final per poder un signatura a la meua samarreta del tècnic CROATA(NEVEN SPHAIJA), EL entrenador es va preguntar per que no portava la nova samarreta i jo li ho vaig explicar.
- NEVEN esta camisa tiene recuerdos, tiene firmas conseguidas hace 7 años, esta camisa PESA lo suyo, y ahora quiero y me falta un entrenador para completar el circulo.
El entrenador "flipaba en colors", i em pregunta per que ell i no altre.
- Li vaig dir que el portaba observant com entrenador de el 2003, quan juga el PAMESA contra el KARKA NOVO-MESTO, eixe equip amb ell al comandament van perdre contra nosaltres, el nostre equip era un super equip amb els OBERTO I TOMASEVIC. També m'agrada amb la selecció croata a la que espanya li va guanyar un crucial partit per medalles amb un greu decisió arbitral,se sobre ente que era al nostre favor. I sobre tot per que allà on va deixa un bon sabor de boca als equips, i l'ùltima vegada a ESPANYA els aficionat de VITORIA(ARABA), EL TENEN IDOLATRAT no el cos directiu que el va invitar a anar-se'n per la porta falsa, eixos dirigents que no tenen ni idea de basquet, la aficció sap que ell ho va fer de lo més bé.

NO ES FRIKISME PER LA MEUA PART.
Jo pense que no que alguns jugadors referents per mi m'han signat a la samarreta, això es lo que jo pense, i això es lo que la fan gran, els records son lo que la gent no deu de perdre, hi ha que mirar cap endavant però sense perdre els origens, i això es lo que vaig estar parlant amb el RAFA MARTINEZ. Ell sap del interes del BARÇA per ell, però jo li ho vaig dir com un amig, primer li vaig preguntar com estaba , ell em pregunta per la camisa i em va signar , es un xicot especial que tots apreciem, i li vam estar parlant que el jugador que es deixe es COLLONS per aquest equip i desprès s'en va a altre no passa res, queden els amics, l'honestitat, HI HA QUE DEIXAR-SEU TOT EN TOTS ELS PARTITS i això es lo que ens importa als aficionats.
Ahir dia del meu aniversari aprofitant que esperaba a NEVEN SPHAIJA, tambè em vaig fer fotos amb un crac francès, que poc a poc es centre estara jugant a la NBA, jo de francsè ni pa-pa, lo meu es el "greg" no de llengua morta de ven viva que esta. JAJAJAJJAJAJJA.
Espera que t'espera al entrenador vaig poder parlar amb MATT NIELSSEN "Australia" i no es que el meu angles siga millor que el francès, però el entec més, ell voldria firmar quant antes, ja que em dia i em senyalava la famìlia, els xiquets flipen per açi, però esta clar que si ve algun equip amb mès diners, s'ho pensara, i l'anecdota graciosa era la que JUAN ROIG, li deia;
SIGN THE CONTRAT, SIGN THE CONTRAT, tot això per que la PENYA GRANTOTA DEL POWER, es va ficar unes grans fotos i tots els jugadors les firmaven.
Vaig arribar tard a dinar, no me importa no fer-ho antes, estava feliç i d'això es tracta en la vida, fer lo que a cadascú mes l'agrada, jo ja tinc dues firmes mès amb 8 jugadors i un entrenador la meua samarreta hui es mes canyera i fara flipar mes a la gent.
A TOT HOM LI VUIC DONAR LES GRACIES, A TOTS ELS QUE FAN POSSIBLE LA MEUA FELICITAT.

LO QUE VAIG PARLAR AMB MANOLO LLORENTE DEL VCF M'HO RESERVE PER UN ALTRE POST AL MEU BLOG.

1 comentario:

J. Ferran dijo...

Gràcies a TÚ, per deixar-nos compartir la teua felicitat.