viernes, 12 de septiembre de 2008

PARALIMPICS- BEIJING 2008


Despres d'acabar les olimpiades dels mortals que no tenen impediments fisics, venen les dels esportistes de veritat per ami , eixos esportistes amb dificultats demostren, lo que volgue dir el BARON DE COUBERTAIN, aixo de lo" important es participar". Alguns esportistes preferentment futbolistes, es queixen massa del seu esforç, si es donaren conter que aquestes persones paralitiques tots els dies, tenen les seues olimpiades als carres de tot lo mon, gent que no respeta aparcaments, aceres no adaptades,i demes barreres urbanistiques. He vist estes paraolimpiades i me donat conte del esforç que cada persona fa.
L'altre dia coincidìa en el meu lloc de treball amb el germà de una olimpista de Sedavi, que esta a BEIJING, em relataba una anecdota sobre la germana i la infanta CRISTINA,a la que va xafar amb el seu carro, evidentmen va ser aixo una anecdota sense massa importancia, la germana d'aquest conegut meu fa el deport de la BOCCIA, aixo es com la petanca, pero a la televisiò e vist gent que nadaba mès que " MELO", me quedat bocavadat de lo que he vist, sobre tot lo que he apreciat en la seus rostres es un poc de felicitat per saber que han realitzat un gran esforç.
El meu amic em va dir que els nostres politics no van anar a despedir-los, en la eixida en tren cap a BARCELONA, es de traca pero meu imaginaba i no me esperaba menys, no van anar a acomiadar ni al PAPA, ECCLESTONS i demès gent de la farandula, aço no es la estrena de TERRA MITICA ni dels PALAUS DE LES ARTS, aço son persones discapaçitades que lo mès que volen son uns xicotes apretons de mans. Que podem dàquesta gent que bloqueja una llei estatal sobre finançament dels discapacitats, tal vegada alguns politics estan mes discapacitats que alguns que eu estan per desgracia. Per tots els que han anat a BEIJING i porten o no medalles es mereixen que els apojem mès que a eixos altre esportistes que es queixen per tindre un contracte millonari i que tan sols volen fardar de cotxe nou, em deprimeixen i tampoc saben lo que es el sufriment diari.
Tambè em conta que per la medalla a ATENES li van donar una gratificacciò de 1000 euros, de vergonya pero la vergonya mès gran va ser que HACIENDA li va retrindre el 6 per cent, senyors doneu-se conter de no fer mès el ridicul.


PD,-Jo els pregunte.
Per fer-los cas aquestes persones deuriem de demanar unes paralimpiades a VALENCIA?.

Ja que aço si que es un GRAN EVENT, senyors politics.

No hay comentarios: