miércoles, 17 de septiembre de 2008

COMENZA EL CURS AL BASQUET-08,


Aquest xic es diu KOSTA PEROVIC i es el nou jugador del PAMESA, per aquest any es un pivot de 2,18 cm..Gran es un rato i espere que siga determinant al joc interior del PAMESA i que mos done eixe plus del que no teninm desde que OBERTO I TOMASEVIC ja no estan per aquestos llars,eixos dues tenien molt de cap i molta força. Que vaig a dir jo de OBERTO al qual he ficat com a "REFERENCIA" al meu blog, de TOMASEVIC lo que mès em va agradar va ser eixe espirit de superacciò, el qual el va fer eixir de una operaciò de apendicitis al hospital i anar a jugar un partit de ULEB a MADRID, eixe dia vaig dependre lo que era voler al basquet quasi mès que tot.
Si PEROVIC el reciclem de eixe joc que ultimament els agrada a certs jugadors, els quals els agrada mès jugar per fora i no per dins,ja que el joc del BA-LON-CES-TO, deu de ser un compendi de equilibri entre el joc interior i exterior.
Jo tinc dues teories que diuen:
1) " QUE SI FIQUES TOTES LES PILOTES QUE TIRES NO ET FARAN FALTA ELS JUGADORS ALTS".
2) " I COM AIXO ES IMPOSSIBLE,ET FAN FALTA ELS JUGADORS QUE AGAFEN REBOTS".
KATSIKARIS ara tè el equip que ell vol, no hi han escuses, si fa funcionar el equip, i sobre tot a CLAVER DEURIEM de estar entre els 4 primers i jugar-mos a una cartael pasar a la final de lliga, ja que gracies als que equips que no volen una competiciò europea digna, com son REIALMADRID, BARÇA I TAU ENTRE ALTRES, i volen estar subjectes a beneficis, deurem de estar final de lliga.

PD.- CAMPANA I COMENÇA EL CURS, TOTS A TREBALLAR.L'AFICCIÒ TAMBÈ.

No hay comentarios: