martes, 23 de noviembre de 2010

NOVEMBRE 2010 A ESPANYA....


Fa un grapat d'anys, va morir el cap d'estat i dictador impenitent a ESPANYA, el molt refiil es va construir un momnument megalitic per poder descansar amb PAU, quan es muiguera.
No me vaig recordar fins que habia passat el dia, ja fa temps que la gent passa de tot, jo el primer.
El dia 22 de novembre es el dia de santa cecilia, i aquesta setmana es musical 100%, i espere poder ficar alguna foto o algun video, de les meues filles tocant.
Aquest mes pasara al meu record simplement, perque en confirmaren la hemocromatosis, i que em tinc que fer donant de sang.
Jo el tio mes porigos del mon, el que mès por te a les agülles, em tinc que fer donant, espere que la sang que done puga salvar alguna vida, i que el que la tinga, es fique bò i que faça el bè.

No hay comentarios: