lunes, 28 de junio de 2010

KOSTA PEROVIC ADEU!!!!!!!


Els jugadors demanen un preu i els equips diguen si no. Kosta Perovic l'unic defecte que te es que algun directiu antic del PVCB "MANOLO LLORENTE", li va fer un gran contracte i ell no te la culpa, al canviar la texitura ecònomica no haguera canviat, i el màxim accionista no canviara de pareixer cada 2 minuts, el club no aniria de un lloc a altre.
La toma de possició de JUAN ROIG, de vegades es inadmisible i com si d'un xiquet fora el seu capritx, el CLUB que ens enamora i del.leita, el fa passar ·CAGALLÒ PER SEQUIA". Unes vegades fica a un president sense carisma i altres el fica en massa, unes vegades esta molt il.lusionat i altres ens martiritza, com si d'una TORTURA es tractara.
Jo pense que desprès del any passat no es creia que amb un equip molt inferior anavem a guanyar una copa, i que eixa copa et portara a la EUROLLIGA, i ahi es on ve la capgirada de tots els anys. Si pensava ser pobres que ho mantenguera, però com ja he dit i com capritxos que et, torna a ficar diners, però no els suficients, i com no el club que ell vol quasi desmantelar-ho, el torna a montar però a mitges.
Pareix que desde dins de l'equip n'hi haguen persones que vulguen que el SPONSOR es vaga, ja que si em tardat molt en trobar-lo i ara no el citen de normal en els comunicats, jo no se que pensar i si pensarem ,ès enllà pensariem que estan un poc CELOSOS.
SI no estan convençuts de lo que fan que deixen l'equip ara que tenim cartell, i si no es van per favor que no donen " PER EL CUL", ja que la gent no ho enten.
A KOSTA PEROVIC li done les gracies per el sopar en el que jo vaig a estar al seu costat, en el que jo m'ho passi de lo més bé.

KOSTA PEROVIC GRACIES PER DONAR.LO QUE TENIES EN VALÈNCIA, I QUE GAUDEIXQUES DEL TEU NOU EQUIP

No hay comentarios: