domingo, 13 de junio de 2010

151 ENTRADES AL MEU BLOG.............


Quasi tot lo mon celebra efemerides a lo llarg del any, dies conmemoratius hi han a "PORRILLO", pues jo he volgut celebrar els 151 post al meu blog, primera per que m'agrada el número i segon per que m'ha donat la gana.
Hem segueix donant molta rabia que el mon estiga ple de IGNORANTS I DE HIPOCRITES, no volia donar molta canya en aquesta entrada peró me ix del cor.
Soc dels que pense que a les persones se li deu de donar la seua última voluntat i ahi que ara em fique amb una causa, per la qual la meua iaia descanse amb el seu marit, ja que en aquestos instants els 2 estant al cementeri separats, pense jo que la última voluntat de la meua iaia passat un temps es deuria de complir.
Per altre lloc no m'agrada res la classe politica espanyola, el que manen a comes molts errors, uns culpa d'ells i altres per no saber donar una altra visió de lo que pasaba, no saber dir a la gent qui tenia la culpa, ja que hi ha gent que s'en anat a casa amb les butxaques plenes i sense responsabilitats, i em donen grima els del PP(oposició), per la seua actitut deplorable, i que no es bassa en la legitimitat de que volen governar, es bassa en que per que ells governen, els agradaria que el pais quan més enfonsat millor, ja que tots es desprestigiar al gobern, al estat i a les seues institucions, no me estranya els espanyols som aixi, ja que estem totalment separats per els pensaments, ja que hi ha una frase que ho resumeix prou bé.
.............." SI NO ES PER A MI , QUE NO SIGA PER NINGU".................

Governar es licit, però senyors els únics que patim la inoperancia dels polítics som la gent del carrer.

No tenia ganes de malgastar ni un segon més en ficarme mala sang, però de quan en quan es necessari, i no tot son recriminacions ja que a la gent que esta mirant el meu blog massivament desde fa uns dies, lis done les gracies, ja que per mi es un plaer que hi haga gent de mès de 100 paíssos diferents mirant-me.
També done les gracies als que sempre em mireu, ja que els que hagueu estat sempre sou el motor per lo que faig açò.
I com no donar-li les gracies a la meua familia que m'ha permet dixar-les un temps sense elles, encara que elles sense mi s'ho passen de lo més bé.

A TOTS ELS QUE EM DONEU ANIMS GRACIES, I ALS QUE GRACIES A ELLS JO DONE UN POC DE CANYA, I AIXI JO FAIG UN POC DE EXERCISI MENTAL. A TOTS GRACIES.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tenim un compromis tu i jo per a este dissabte. Continua en peu, o s'en va tot a fer punyetes. I ja que estem açi, et recomane una platja 10.000 milions de vegades mijor que eixa de la foto, la teva familia es mereix algo mes bo. Menejat cap el sud i la trobaras, ja saps quina es. UN GERMAMIC