viernes, 18 de junio de 2010

LOS ANGELES LAKERS CHAMPION OF THE NBA 2010.





PER QUÈ?. EM VAIG FER DELS LAKERS.

No em recorde bè, però esta clar que quan la joventut d'edat corria per les meues venes, hi haven uns dols entre els LAKERS-CELTICS molts bonics, una cosa com lo que ha passat aquest any, igualt-tat al màxim, i lluita fins al final.
Enemics en la canxa per amics fora ,eixo es lo que em motivaba i com no , per mi LARRY BIRD va ser un del millor jugadors que jo he vist mai, si no guanyaven els LAKERS, no passaba res, ja que els rivals eren de maxima entitat.
La competiciò americana en l'epoca dels 80 del segle passat estava molt animada, i com jo li vaig dir a un gran GERMAMIC, jo no era de MAGIC JHONSON, jo era dels LAKERS. Ja que les persones passen i lo que queda sempre son les institucions, i com no l'equip angeli, es torna a remodela i passarem per el purgatori del basquet, fins que aparegueren nous jugadors" SHAQUILLE I KOBE", i tornaren anar-sen, i tornaren altres entre ells el gran PAU GASOL, gran jugador d'equip i per mi un gran valedor de que aquest triomf dels LAKERS estiga hui per hui en LOS ANGELES, ja que PAU te el sacrifici i el jo d'equip com SENYERA en la capsalera del seu llit.



GO LAKERS MIL I UNA VEGADA I ANIMS AL MILLOR JUGADOR DE BASQUET D'ESPANYA.
I COM NO L'EQUIP ES TE QUE REFORSAR, I CANVIAR JA QUE PER L'ANY QUE BÈ DEURIEM DE PODER FITXAR JUGADORS AMB MÈS GARANTIES: CRIS BOSCH, O QUE MARC GASOL ANARA ALS LAKERS.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Tot un caballer, fas una cronica sense dir res del esmorsar que has guanyat. QUE A VOSTE LI A PROFITE.

SIGNA


U DELS GERMAMICS

willy dijo...

gent com tu em fa felç, i més a més si eres dels LAKERS.JAJAJAJJAJ