domingo, 4 de julio de 2010

TODOS CON LA ROJA!!!!

No seria serio si no diguera o fera referencia a una pagina de facebook a la que estic suscrit i que no es altra que:
.................LA ROJA ME LA TRAE FLOJA......................
No es que em tire cap darrere, ja que jo estic a favor de la roja, però de la samarreta roja de la BANDA JUVENIL DEL MEU POBLE.Ahir a les trobades de les bandes del HORTA SUD a VALÈNCIA, hi hage molt de colorit, ja que cada banda juvenil, va en una samarreta de colors diferent.
L'acte va estar prou bé al final el pass-doble VALÈNCIA, sona prou bé i no feia mal escoltar-lo amb una macrobanda e 1200 persones.
Desprès els músics varen fer un sopar de germanor, al qual ficaren una pantalla gegant per vorer el partit de ESPANYA-PARAGUAY.
Una de les coses que em descollona més el patriotisme d'alguns i que la gent es uneix-ca per una selecció de xiquets mimats i rics, i que el sentiment de patria tan sols els vega al futbol. Em negue a partir-me la cara per ells.
Sempre han dit: QUE HOME ROIG I GOS PELUT MÉS VAL MORT QUE CONEGUT.
Que els extrems es toquen es negatiu, i que tots estem juntets de la mà per estes cosses i no per la situació econòmica del país, per ahi jo no passe, i lo que em toca els COLLONS son els SALVAPATRIES.
Al proper cap d'estat espanyol ho va tindre difícil per millorar, ja que ZAPATERO amb una EUROCOPA DE FUTBOL I UN MONDIAL DE BASQUET, a les seues esquenes el llistó esta molt alt.
Les semifinals contra ALEMANYA son i seran difícils, ja que si la MERKEL despenja el telefon i ens tanca la financiació ho passarem mal i si no guanyem també mal, o siga MAL SI ANDO Y MAL SI NO ANDO.
Que justet que anarem a sopar a un bar que no tenia TV, i la radio que tenie ficada no s'escoltaba bé, i ens paregue que el partit habia acabat 2-0, desprès es enterem que parada de penalty inclos i GOL com no de VILLA"maravilla", ESPANYA PASA A SEMIFINALS.
A tots els inutils que criticaven a la novia de IKER CASILLAS, per la derrota del 1 partit, ara eixos patriotes, que se la envainen, ja que la xica no tenia culpa, i ara tampoc per que el seu novio pare un penalty.

QUE CADA U, SE QUEDE AMB LA SEUA ROJA, JO SEGUIRÉ ANIMANT A LA MEUA.

No hay comentarios: