domingo, 9 de noviembre de 2008

NOVES GENERACIONS AL C.I.M.A.(I)


Any darrere any, les noves generacions superen a les anteriors, aixó no vol dir que ho superen en qualitat i sino que" PAPA BUSH", seu faça veure la que a lìat el seu fill i que BERLUSCONI els acompanye.
El proper dia 23 de novembre em donaré conte de lo vell que em faç, i serà per que la meu filla major eixira a la banda en el concert que es realitza en honor a SANTA CECILIA. Fa temps que jo vaig ser music i dels mals, encara que la meua adolescència i joventut la vaig passar a la banda aón ferem molts amics i visitarem algun que altre país. Varen ser uns moments en que la gent seu passabá de lo més bé a la banda i fins i tot n'hi ha gent gent que es casa en musics, pesa important van ser els mestres LIBERTO BENET I JOSEP VICENT HERRERA(clarinet solista orquestra valencia), magnìfics mestres i amics, a LIBERTO li desitje lo millor dels meus pensaments al cel que de segur ens veu.
Tot es posible en aquest mon, si algú seu fica al cap. Estic orgullós de les meues filles que de segur milloraran la especie, tan sols vùic que es realitzen com persones cabaloses, solidaries i concienciades en no fer mal a ningú, i sobre tot que respéten al pròjim. TAN DIFÍCIL ES AIXÓ, NO DEMANE TANT.Tot aço te unaaltra entrega el 23 novembre, espere poder continuar amb tan d'orgull.

No hay comentarios: