viernes, 21 de noviembre de 2008

MEMORIA HISTORICA


JA fa uns quans anys que els MEUS IAIOS van anar a la guerra civil, fa menys que el DICTADOR que hi habia avanç va morir, mai ninguna de les dues coses deurien de haber-se fet. El meu iaio MIGUEL sempre em repetia que lo pitxor del mon es que els germans entren en guerres, aixo també es aplicable a que es deixen de parlar, o no es façen ni cas.
Clar que hi ha que tindre" memoria historica", aqui no li agradaría saber aón estan els seus morts enterrats, les guerres mai acaben fins que el ultim mort esta ben enterrat, la gent deu de recordar per no tornar a fer-ho mai mès, que ja ho dia el meu iaio.
El dia 20-N tan sols el recorden com el dia que es va morir FRANCO, quatre gats ja que quasi ningù ho fa ja,i si no eix en les televisions i com diuen alguns no existeix.
No fa molts anys, tan sols desde quant ens casarem la meua dona i jo, i aixo fa un grapat d'anys, vaig anar a MADRID a casa de uns familiars de la meua dona, i els frikis com jo li vam demanar als seu così que ens portara a vóre el"VALLE DE LOS CAIDOS",fon expectacular i mai habia vist algo tan, tan gran.L'obra va ser realitzada per un ingenier republicà i manat fer per un boig que es creia que mai moriria i que els seus records sempre estarien vius,mai mes lluny de la realitat.
Mai es deuria de repetir aço, mai mès els bigos i els dictadors deurien de manar en ESPAÑA i en la resta del mon.

No hay comentarios: