viernes, 22 de octubre de 2010

ZELJKO OBRADOVIC.............




Quan el millor parla bé de la teua aficcio, i quan parla bé del teu equip hi ha que donar-li les GRACIES AMB MAJUSCULES.
Ahir 21-10-10 el power valència basquet club tornava a la EUROLLIGA, 6 anys desprès i ho feia contra el PANATHINAIKOS equip dels gran a EUROPA, guanyador de 6 eurolligues, i en les que OBRADOVIC EN TE A LES SEUES ESQUENES unes quantes.
El PVBC va ser un digne rival fins que la rotació es va acabar, ja que al final del segon quart i al final del partit ells s'en anaren en el marcador, i a hi es on començaren el nostres mals. SIN NANDO DE COLO, AUGUSTINE I RICHARDSON estan lesionats i LISCHUK I JAVTOKAS a mig gas, varem donar la cara mentres poguerem.
Quan varem eixir fora i em vaig poder fer una foto amb per a mi el mès gran entrenador que hi ha, li vaig preguntar que si ens veia capaç de passar al top 16.

-ELL EM VA DIR:

...............QUE SI, QUAN RECUPERAREM EFECTIUS.

Em vaig anar en la moral alta, ja que si bé nosaltres tenim un entrenador sense experiencia europea, i que tal vegada al meu entendre li fa falta "MALA LLET", eixa mala llet que et fa pegar-li una "patada" a una cadira, i que et piten una TÈCNICA, que fa que el públic i els teus jugadors vegen com S'AGAFA EL BOUS PER LES BANYES.
Neven Sphaija això també ho tenia i li sobrava mala llet, o MANOLO HUSSEIN es crea un nom o els jugadors s'el menjaran, ja que els jugadors son molt individualistes.
No m'agrada un cosa i no es altra que els jugadors u per u ixquen per una porta diferent, ja que quan guanyen volen que li ho reconiexgem, i quan perden es perden en la INMENSITAT DEL OCEAN.
HI HAN JUGADORS QUE DEURIEM COMENÇAR A DIR-LOS A QUE HAN VINGUT A FER A VALÈNCIA, I SAVANOVIC ES UN D'ELLS.
JO VAIG A DONAR.LI AL ENTRENADOR LA MEUA CONFIANÇA, TAMBÉ DIC QUE NO SE ELS DIES.
PERÒ TINC CLAR QUE AQUEST ANY NINGÙ EM VA A DEIXAR DE GAUDIR DE LA EUROLLIGA.
.............PER UN PAGINA EN FACEBOOK "PER QUE BERTOMEU SIGA CAP D'ESTAT".
.............M'AGRADA MOLT HAVER TORNAT A JUGAR L'EUROLLIGA.............

No hay comentarios: