domingo, 24 de octubre de 2010

CORRESPONSABILITAT AL POWER...


La gent quan va eixir el calendari ja sabiem que anava a passar. lA gent no l'agrada perdre, però el basquet lo que te es açò, mai et deixa impassible a ningú, ja que o guanyes o perds.
La gent es fica nerviosa i te motius, ja que el tindre un equip ferm en defensa i guanyador amb un tècnic molt grandios el any passat em passat a un equip que sense entrenar-se practicament i amb un entrenador sense experiencia acabem últimament perdent.
Jo com sabeu sempre vaig ser defensor de NEVEN SPHAIJA, peó com tot en la vida si algú es vol anar te les portes obertes, i si no esta no podem plorar més.
No me entusiasma el entrenador però es lo que tenim, i també he de dir que amb 3 lesionats i amb 2 mig lesionats, no es pot fer feina i entrenaments seriosos.
Ja ho ha dit moltes vegades li vaig a deixar un dies de confiança, l'equip no juga mal, però molt bè tampoc, i espere que algun jugador done la cara ja.
CONFIANÇA SI, PERÒ NO ES CONFIEM, JA QUE SI ENTREM EN LA CONFORMITAT HO PASSAREM MALAMENT.

1 comentario:

JFERRAN - BLOC SEDAVÍ dijo...

collóns Willy!!, quina foto en un gran!!!

Tens molta raò, som casi sempre. Però jo encar no he vist res especial en Hussein...