lunes, 28 de diciembre de 2009

SANTS INNOCENTS!!!!!!!!


Els sants inocents podriem ser tots els que estem vaig el paraigües, de aquesta vida ja que per mi tots som uns comparses d'açò, d'aquesta vida que vivim. Lo millor det tot es que la gent s'agafa aquest dia 28 DE DECEMBRE de humor i rialles, i es fan bromes a tot l'estat i a tots el llocs.
POSSIBLEMENT aquest escrit al meu blog, siga el últim ja que per feina, per húmildat, i per ALTRES RAONS aìxi ho faré, estic segur que alguns em tiraran de menys, altres no saben que jo escric açí, i altres particularment me dona igual que em lliguen. Ho deixe per poder dedicar-me més a altres coses, a tendre a altres persones, i a fer lo que em ixca per el meu cap.
Em dedicare a la vida complentativa i altruista ja que em toca la grossa de NADAL,i per cert ven tocada. Puc fer-lo que realment m'agrada que es no fer res, viatjar a la "meua ment" i per que no seguir al meu equip de futbol de tota la meua vida, EIXE REIAL MADRID, I per que no seguir al equip de basquet dels meus amors com es el BARCELONA, o viatjar a un dels meus paìssos favorits com U.S.A., a vorer a la n.b.a., als ANGELES CLIPERS el equip dels meus amors.
Hui realment puc fer lo que vuiga , demà ja voré lo que faig, ja que d'il.lusions tambè es viu, i quina forma més bonica de viure que amb il.lusió i a fan de superació, i no perdre la joventut que tots tenim, i que tots voldriem tindre altra vegada.
Soc un "INNOCENT", però de quasi 2 metres, i pense que en el mon no hi hagueren desigualtats, gent que no tinga que menjar, ni guerres, ni maltractes, ni persones que vuiguen dictar els designis de els seus subdits, eixes persones que pateixen tots eixos mals, eixes persones son INNOCENTS, però innocents de veritat.

JO ESPERE PODER CANVIAR ALGUN DIA, I PER QUE NO A PARTIR DE HUI.

1 comentario:

Unknown dijo...

COLLÓ PRIMO, QUANTES BURRADES EN UN TROSSET TAN XICOTET, PER UN MOMENT M´HAVIA CREGUT QUE T´HAVIA TOCAT LA LOTERIA I TOT....