miércoles, 23 de diciembre de 2009

AMICS DE LA MUSICA ALS NADALS!!!!





Fa uns dies vaig assitir a un recital a una església, en la que una amiga meua cantava, ella canta a un cor de molta reputació en la capital de l'estat espanyol. Cada vegada que l'escolte m'agrada més, i si puc vaig sempre, la cultura es bona i la música en particular per mi es el ÚNIC IDIOMA UNIVERSAL, més a més les meues filles estan en la banda D'ALFAFAR, el meu poble, i com som més xulos que ningun poble de tota la contorna, en tenim 3.
La meua filla major el dia 20 de decembre, també tocava a l'església del meu poble, de normal els concerts o recitals a NADALS, els solen fer a l'església, el cap de setmana passat vaig tindre doble ració, no es que el lloc no m'agrade, però el que em coneix segur que es parteix de riure, encara que entres en els llocs per lo que es fa en eixe moment, no lo que significa el lloc en si.
Com deia abans la meua filla toca al CENTRE INSTRUCTIU MUSICAL D'ALFAFAR, i un bon GERMAMIC meu als AMICS DE LA MÚSICA, i al barri de L'ORBA hi ha altra banda.
La música no em separa de la meua família ni dels amics, ja que com he dit abans , es el únic idioma que se escriu igual a tot el mon, significa lo mateix, i es canta igual, meu passe bé a tots els llocs i si puc vaig al màxim de concerts posíbles.
Soc un fervent seguidor dels amics i de la família, i per on estiguen si fan alguna cosa de la que puga estar orgullos, no faltara mai el meu recolsament.
Dona igual que el recital a l'església de LLOC NOU DE LA CORONA, i el concert de la meua filla siga de música de GLEN MILLER, o que el meu amic toquen música més nadalenca, allí estaré jo com AMIC DE LA MÚSICA.

HI HA ALGUNA COSA MÉS GRAN QUE LA MÚSICA, ELS AMICS I LA FAMÍLIA, SI HI HA PER FAVOR FEU-MEU SABER.
BON NADAL A TOT HOM, I BONES FESTES I PROSPER ANY NOU 2010.

No hay comentarios: