martes, 20 de diciembre de 2011

MARIANO,MARIANO.....

QUE DEU ENS PILLE CONFESATS..............
Fer lo mateix que feren els que manaven abans no te gracia.
- RETALLAR ALS MENYS AFORTUNATS SOCIALMENT............
- DONAR AJUDES ALS BANCS.....
- PRIVATIZAR PER FER MÉS RICS A UNS I MÉS POBRE A ALTRES....ETC....
Jo vaig escoltar i lletgir varios diaris DIGITALS el dia en que MARIANO RAJOY va fer el seu discurs de investidura, i tots i dic tots els diaris de totes les tendencies polítiques varen traure en clar lo dE QUE ELS ponts de les festes pasaran la dilluns. Si els ponts no tenen arraigo social. Jo pense que eixa PARIDA , no e deuria de haber dit a un discurs, la gent esperaba que d'una volta diguera en que va a retallar, on va a invertir.
Em va dessilusionar que no esparlara de models economics, ja ue si el model de MARIANO es el de la COMUNITAT VALENCIANA, COMUNITAT DE MADRID o MADRID capital, que DEU ens pille confesats.
DEFICIT DESBOCAT, massa diria jo.
Casos de CORRUPCIÓ per doquier.
Fracas a les entitats BANCARIES " CAM, BANCAIXA,"
Empreses públiques en quiebra, en la que la gent que les tenia , les deixen sense cap de responsabilitat " F1, TERRA NATURA"....
I ja em vaig quedar a cuadres, ja que no es va fer referencia a la CORRUPCIÓ, ni en campanya ni en la investidura.
Sobretot es retalla sobre els sous dels funcionaris o es lleven drtes llaborals, i jo els diria per que no començen per retallar en ells mateix.

ADEU SENYOR JOSE LUIS, Y MOLTA SORT SENYOR MARIANO. ESTEM A LES SEUES MANS.

No hay comentarios: