sábado, 29 de agosto de 2009

S'ACABA EL ESTIU!!!!!!!




Quan una cosa t'agrada i es prou que t'agrade molt, per que s'acabe quan antes, i quan acaba estas abatut, ja que lo bó et fa goj.
Quan comença l'estiu ja fa quasi un mes, pensava en passar-meu de lo més bé a la TORRE DE JUAN ABAD, alli m'encontre com em ma casa, ja que aquest any e pogut profudizar el meus coneixements allì, i d'amunt parlar i canviar impressions amb LOURDES bibliotecaria del poble.
Jo sempre pense que lo millor està per vindre, i si no al final d'agost estan les festes d'alfafar, el poble on vaig naìxer, i el poble on vixc, les festes aquest any son més xicotetes ja que la crisis a fet que es note, encara que les meus filles m'han fet gitar-me el primer dia quasi a les 2 de la nit,amb el "dixoset" BOU EMBOLAT.
Varem estar a les LLAGUNES DEL RUIDERA, i vos dic que hi havia aigüa fins d'alt del tot.
Mig agost treballe soles mig dia, i això es fa d'agrair ja que la SIESTA, es lo millor que s'apogut inventar, i després eixes per de nit mes relajat. A septembre treballem ja tot el dia, encara que deure de fer un esforç per poder eixir un poc a les festes que acaben el dia 8 de septembre, dia de la VERGE DEL DÒ.
Espere poder relatar-vos com meu passe aquest any a les festes ja que asi acaben els relats de les meues vacances, i comencen les de les festes. Ja tinc ganes de que passe tot i torne la normalitat i la feina ens eixca a tots i ens sobre, i sobre tot que la GRIPE A, pase per tot lo mon i no faça tan de desastre com diuen que va a passar.
Tambè m'ho vaig passar de lo mès bè a la cabalcada de Paiporta ja que començaven el desfile unes xiques brasilenyes i BRASIL es un dels meus paíssos favorits.I com no als meus amics a la caseta en PICASSENT, ja que sense els amics la vida seria altra.

GAUDIU DE LA VIDA CADA MINUT, I ARA LES FESTES D'ALFAFAR.
ALFAFAR EL MILLOR POBLE DEL MON, PER A MI PERSUPOST.
ESTA CLAR QUE M'AGRADEN MES LES VAQUES QUE ELS BOUS. JAJAJA

No hay comentarios: