domingo, 12 de abril de 2009

IL GRAN TORINO!!!

Que gran pel.licula i que gran experiència que ens ha fet gaudir CLINT EASTVOOD,genial i magistral, ja que si la gent fer-ha cas d'aquestes vivències en pel.licula, tots seriem millor persones al mon.
Ni soc ni serè analista de pel-lícules com el meu amic DIEGO, el que tinc enllaçat el seu blog NAIDESFERPECTO al emus enllaços,o com el meu bon amic SERGI mestre a un barri amb problemes a SAGUNT, o com ALFONSO "MIG QUECHUA,MIG ITALIA" eixe amic que conec al meu lloc de treball, aquest trio es perfecte per explicar ben bé aquest film.
CLINT es un dels meus actors i directors que més m'agraden i a fet una de les pel.licules amb més carrega politíc-social que haja vist fa molt de temps. Si el protagonista comença següent racista a més no poder, i acaba morint per una causa molt bonica, i donat les esquenes a eixa família que molta gent te i no li fa o fan cas.
Es deu de donar una oportunitat a les persones de la raça i condicciò social que siguen, i no veure on son i el color que tinguen. Si no que li ho diguen al iaio del meu amic ALFONSO, italia fins la médula. El seu NONO com a ell l'agrada dir va parar al PERU i allí va conèixer a la seua iaia" QUECHUA, indigenes al PERU, la interculturalitat o siga la mal dita" ALIANZA DE CIVILIZACIONES", ha permet que jo conega a una persona molt culta i equànime ja que es així com jo el veig i ell transmet a tots.
La gent com diria uns del meus referents CARLOS MARX, no es normalment RACISTA si no que es CLASSISTA. I ahi es on entra el meu amic SERGI, que em recorda moltes vegades les coses que escolta al seu col.legi. Els xiquets solen dir peiorativament la paraul.la NEGRE, quan es refereixen a les persones de raza negra, i ahi es on entra la psicologia del meu amic quan lis diu.
MICKEAL JORDAN QUE ES,NO PARLEU AIXI O ANIRE A VOSTRA CASA I VOS LLEVARÉ ELS POSTERS QUE TENIU A LA VOSTRA HABITTACIÓ,
La gent sol classificar als magrebis com pobrets i moros ,pero la mateixa gent li agradaria que es salva-se el seu equip de futbol del alma si vinguera algun jeque arab i fitxara molts jugadors. Per si no ho sabia algú, uns del millors jugadors del mon com ZIDANE, era de ARGELIA "MAGREB".
Per anal.litzar la peli li la deixaria al meu amic DIEGO, que d'això sap molt bé, ja que si aquesta peli esta plena de valors socials els 3 estan plens, i 2 d'ells es dediquen a la docència en escoles PÙBLIQUES.
La meua dona i jo em passat de moments de rialles intenses, a quasi plorar a les butaques ja que la condició humana es aixì, son capaços de lo millor i de lo pixor i si no podríem recordar certes frases del trio de les AÇORES, en les que en recalcaven lo de les bombes intel.ligents, i asì es on faig servir unes de les frases que més m'agraden de un altre referent meu com es GROUCHO MARX.
INTELIGENCIA MILITAR, NO PUEDEN IR DE LA MANO EN UNA MISMA FRASE.
Y a que si així fora alguns dels que les agrada tant fomentar la guerra perquè no es fiquen ells al cap d'avant, i proven lo intel.ligent que solen ser les bales. Ironicament tenen rao ja que si no et maten et fereixen.

HAZ EL AMOR NO LA GUERRA, EIXE ES EL MEU LEMA HUI PER HUI SI EM DEIXEN.JAJAJA

1 comentario:

el coco dijo...

Ye amic cada dia te n'ixes més.
La peli es un peliculon e atontao o yogur .jajajajaja