sábado, 25 de abril de 2009

25 D'ABRIL 1967


















Quasi tot comença ahi, perdoneu 9 mesos abans. Ja que si els tios MIQUEL I MARIA, els haguera agradat fer-se una cerveça el MENDA, no estaria açì escribint açò.
La gent que em coneix sap que per mi aquest dia te una trascendencia mes enllà del meu aniversari, ja que em fique a veure EFEMERIDES i em quede" flipat" , ja que aquest dia jo creia que em pertanya a mi soles.JAJAJA.
1563 NAIX WILLIAM SHAKESPEARE
1599 NAIX OLIVER CROMWELL, POLITIC I DIRIGENT INGLES
1707 GUERRA SUCCESSIÓ A ESPANYA.ELS VALENCIANS PERDEM ELS FURS.BATALLA ALMANSA.
1744 MOR CELSIUS INVENTOR TERMÒMETRE.
1792 SE UTILITZA PER 1ª VEGADA LA GUILLOTINA.
1859 COMENÇA LA CONSTRUCCIÓ DEL CANAL DE SUEZ.
1874 NAIX MARCONI INVENTOR DE LA RADIO.
1927 NAIX CORIN TELLADO, RECORD DE VENTES ESPANYOLA EN EL MON.
1945 LIBERATZIÓ DE ITALIA. II GUERRA MUNDIAL, TOMA DE MILAN.
1945 ES DONA LLOC EN SAN FRANCISCO, COMENZAMENT DEL O.N.U.
1947 NAIX JOHAN CRUIFF, FUTBOLISTA.
1974 REBOLUTZIÒ DELS CLAVELLS A PORTUGAL.
1982 GUERRA DE LES MALVINES.
1990 ES FICA EN ORBITA EL HUBBLE.
1995 MOR GINGER ROGERS ACTRIU.


Es un dia quansevol que passen coses com altres dies, per mi es mol significatiu que passen .Ja que ara vaig coneguent a gent que va náixer aquest dia i altres que moriren. També que quansssevol dia es pot comenzar una guerra o que en el cas VALENCIA, es perderen els furs que ens habíen deixat els nostres avantpassats "JAUME I", entre altres.
M'agradaria passar com una persona amant de la seua família i amics i que em recordaren com un COMPANY. Jo ja se que agradar a tot hom es difícil, almenys jo ho intente amb tot el meu cor, tots els dies.
Es podem veure les meues fotos retrospectives, es molt difícil glosar 42 anys en unes quantes fotos, ja que el espai es el que es i tot hom que em coneix sap que l'estime i que em recorde de tots.
Ja que WILLY, tan sols hi ha un, i jo soc únic e irrepetible. Eixa a sigut la meua forma de ser, no m'agraden les copies i soc políticament incorrecte moltes vegades, ja que a vegades esta bé, moltes vegades no.
De sobte em decideix a tindre un blog, i em done conte que m'agrada ja que en aquest lloc mane jo, i fique lo que vull ja que em casa no em deixen ni parlar, i el que pense lo contrari no sap lo que es tindre 3 dones a casa.

ESPERE PODER TINDRE MES DIES QUE LLONGANITZES, PER PODER CONTAR MÉS COSES.

1 comentario:

el coco dijo...

E amic en la foto de la boda ya me diras que pensabest
jajajajajajajaja