domingo, 29 de marzo de 2009

YAK-42"ALFAFAR"

No m'agrada frivolitzar de un tema tan greu, però vull donar el meu recolzament a les víctimes i a les famílies. En el temps que corren hi ha gent que pensa que no es deuen de remoure temes passats. Encara que jo pense que es deu de fer justícia amb els desval.lits i no deixar passar la injustícia que es va fer.
Ara fa quasi 6 anys de lo d'allò, i al meu poble ALFAFAR hi hage un xic que es deixa la seua vida en aquell aparell" CAFETERA VOLANT", no el coneixia tan sols de vista .Els seus pares viuen prop, al CARRER DEL SOL.
No es procedent per la meua part ficar fotos, ni tan si de cas el nom, ja que totes les víctimes son importants.
Ja que quina persona no li agrada tindre ben soterrat als seus, o tan sols que es clarifiquen les causes.No es mal que la gent ho demane i pense que em podria passar a mi.
Lo més dolent es que el ESTAT va ficar tot el "aparato gubernamental", al servei de lo obscur i no es volgueren esclarir les causes. Ja que si a TURQUIA totes les persones foren identificades correctament, els cadàvers identificats per el exercit espanyol fon un desastre, ja que hi hagueren 30 persones no identificades correctament, i una de tantes fon aquest xic d'alfafar, que a lo que pareix esta escampat per els pirineus.

QUE NO ENS PASSE MAI AÇÒ I QUE S'ARRIBE FINS AL FINAL. D.E.P.
QUE ELS POLÍTICS TAN SOLS DEUEN DE FER LA FEINA DE SOLUCIONAR ELS PROBLEMES DE LA GENT,NO DE COMPLICAR-LA MÉS.

No hay comentarios: