lunes, 10 de mayo de 2010

IL.LUSIÒ I FEINA BEN FETA!!!!!!!!!!!!




Que bonic es quan algú que tu coneixes, fa coses boniques i més a més si estan ben fetes.
Quansevol dels meus amics i familiars i gent que em coneix-ca sap que li faré publicitat, ja que en el meu racó sempre aniré de bon rotllo amb tots, la ironia i la satira que no em falte ja que eixa es la meua salsa, ja que de conflictes i més cosses ja estem plens.
La feina i el hobbies poden ser complementaris, i d'aquest xicot se que es veritat, ja que quan jo era xicotet, ell ja treballava a la fusta, eixa industria que diferenciava en part als valencians, ja que tenim com patró al pare del "ALTISIM".
TONI es ú dels molts cosins que tinc, a tots els vuic molt.
TONI en este escrit per que a fet algo singular i bonic, i el poble on vivim li ho ha reconegut, i jo com cosí no puc ser menys que el meu ajuntament.

http://www.semanalfafar.com/es/cultura_y_fiestas/miniaturas_que_no_tienen_precio-149.html.
Les coses que fa no tenen preu, ja que alguna vegada que altra jo he parlat amb ell i se de que parle, ja que les hores i el afan de fer-ho perfecte no te preu.
PER AIXÒ VUIC CONTRIBUIR EN EL MEU RACÒ AMB ESTE XICOTET RECONEIXEMENT.
GRACIES TONI PER SER UNA GRAN PERSONA I UN GRAN COSI.
ESPERE QUE UN DIA D'AQUESTOS LA GENT S'ENTERE DE QUINS SON EL NOSTRES HOBBIES.

1 comentario:

CISCO dijo...

Lo poc que he parlat en ell, demostra que es bona persona i a mes a mes apreciaba a mon pare i mon pare a ell. I en respecte als teus hobbies crec que se quins son per lo agust que te minjabes el esmorsar el altre dia.