jueves, 20 de mayo de 2010

BA-LON-CES-TO AMB MAJUSCULES!!!!!!!!





En les fotos que fique a continuació, son entrenadors que signifiquen alguna cosa per mi, i també que han guanyat títols per el basquet valència i per el espanyol.
Quan es escoltes et dones conter que de basquet saps ben poc, i per això quan pots et fiques al seu costat i es quan comences a gaudir del basquet, ja que et conten com i perquè es fan eles cosses.
Amb PACO OLMOS la meua penya ja a sopat dues vegades, es un entrenador que va ser injustament acomiadat per el màxim accionista, eixa persona que vol estar en tots els llocs i que al final no esta en cap lloc.
Que dir del mestre MIKI VUKOVIC, que parla per tots amb molta sabiessa, ja que de basquet sap un rato, i com no vaig estar al seu costat sopant, no se ni com ell i jo varem sopar i parlar al mateix temps, ja que els 2 ho fem tot prou bé.
De SPAHIJA podria estar hores parlant, ja que el vinc seguint molt de temps, i m'agrada com entrena i com juguen tots els seus equips, pot ser que no es quede ,per unes coses o altres, ja que tornen els fantasmes al voltant del del VALÈNCIA BASKET CLUB, voler a manar del aspecte esportiu altra vegada a la gent que no deu. Soc tan friki que al facebook estic al seu FAN PAGE NEVEN SPHAIJA, esa molt gran i em va signar la meua samarreta el dia del meu aniversari i per mi això significa molt.
I que dir d'un entrenador que per mi ha dit la paraula mès bonica sobre el basquet i a una audiencia reial, i no es altra que BA-LON-CES-TO, eixa paraula entretallada, significa les diverses pates de una taula, significa que el basquet pot ser como una familia, molta gent diferent però tots remen al mateix vaixell.
Tot m'ensenyen cosses, però ara als meus anys vuic gaudir el basquet d'altra forma, no es que no m'agrade animar, pero m'agrada mès poder xarrar amb gent que fa coses per el basquet a tot arreu del ESTAT ESPANYOL.

JO SEGUIRE GAUDINT DEL BA-LON-CES-TO, MENTRES PUGA VA PER ELLS, PER EIXA GENT QUE EM FA FELIÇ.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Sempre parlant de basket i politica, o de politica i basket. Perque no parles algun dia de samarreeeeeeeeees !!!. A una cosa, es deberes que no tens ni idea de BA-LON-CES-TO, pero tu continua anant a la fonteta, al final adependras.
SIGNA
UN GERMAMIC

willy dijo...

EIXE TEMA EL DEIXE PER QUAN ME JUBILE, QUE SI NOS LA PARIENTA EM POT DIR ALGUNA COSA JAJAJJAJAJ