viernes, 18 de septiembre de 2009

FELIÇ ANIVERSARI I!!!!!




Fa 75 anys que mon pare va naixer i 11 la meua filla. Fa 3 generacions comença els meus iaios veien les seues expectatives mig complides abans de anar-sen a la guerra, eixa lacra que varem passar aquest PAIS, el meu pare va naixer en una familia humilde pero molt treballadora de llauradors.
La guerra a tota eixa generació la va marcar, ja que la mancança de coses,feia que la gent tinguera ganes de superar-se i d'apendre encara que fos auto-didacticament, i d'ahí lo del meu nom. La gent quant no te tira mà de lo que pot, i eixa generació es en part i forma la que aguantat amb la seu feina i superació a ESPANYA.
3 generacions son lo que separen al meu pare de la meua filla, i es clar que cada ú pensa de una forma, als dos els vuic molt,i m'agradaria poder gaudir dels dos el màxim temps possible, ja que sobre el temps ningú mana, farem lo possible per estar el màxim possible, cada segon es vital i poder estar junts tota la familia es el meu màxim objectiu, i si ho passem bé millor que millor.
MOLTES FELICITATS ALS DOS. MIQUEL I EVA

1 comentario:

Unknown dijo...

Felicitalos als dos de la meua part.