viernes, 3 de julio de 2009

VALENCIA BASKET CLUB!!!!!




I ARA QUE?.
Això es lo que es pregunten molts aficionats al basquet valencià, desprès dels GERMANS ROIG hi haura basquet o que?.
Clar que si, es lo que jo es diria, i a més diria que aquestos directius ja estaven avans dels ROIG, quant el basquet estava vinculat al VALENCIA C.F.
A mi en particular no em van a fer desistir per treballar a la meua penya de basquet i el portar el seu blog. http://penyaeltriple.spaces.live.com./
El que em coneix sap que en eixe aspecte soc" DIESEL" , soc constant i si hi han persones que m'apojen jo no els fallaré, el projecte no es per un dia ja que lo que perseguim es TEOLOGIZAR a la gent sobre les virtuts d'aquest esport, i això en els temps que corren es difícil.
Açò en el meu poble es diu " MARE EM CAGUE", eixir en el rabo entre cames, esta clar que 23 anys es molt de temps, però la forma de fer-ho per la porta de darrere no es la millor solució.
VICENT SOLA I PACO RAGA, uno de LLOMBAY i altre del meu poble" ALFAFAR", estic segur que no tenen el mateixos diners que aquestos dos, però si que diré que més il.lussió segur, ja que FERNANDO ja feia temps que abandona el PAMESA, i Juan ja fa temps que anava del.legant el comandament del club, no han sabut fer un club SUPER GRAN, i els em quedat ancorats en els últims triomfs que ens deixaren a la copa del rei i a EUROPA.

MORT EL REI, VIVA EL REI. VICENT I PACO ARA SOU EL QUE MANEU AL BASQUET VALENCIA, ENHORABONA I SEGUR QUE HO FAREU BÉ.

No hay comentarios: