lunes, 25 de agosto de 2008

CARLITOS JIMENEZ "EL CAPI"




Era sabut que al capi li quedaben quatre telediaris a la selecciò, ni ha que saber retirar-se a la cim de la teua carrera i no quan vas cap avall. Per mi es com el seu dorsal a la sel-lecciò, es un 10 i vos dic a tot hom que es un jugador sacrificat per l'equip, mai mira les seues estadistiques sino les del conjunt, tots els jugadors parlen bè d'ell, hui han dit que es retira jo personalment em deixa orfe, pero si eu deixa com el mes lauretjat de la sel-lecciò.
Quan vaig fer-me amb ell aquesta foto li vaig dir que era el meu idol, i ell em contesta " que no era para tanto", eixe dia van vindre 50 xiquets de seu col-legi de madrid el SAN VIATOR, jo em que di "flipat" ,els xiquets feien 350km, per vore el seu idol, jo em vaig fer 10,alabe eixe espirit de sacrifici.
A la meua samarreta tinc la firma signa per ell i borda per la meua dona, aixo no sen anira mai, tambe tinc la de dues campions olimpics com OBERTO Y MONTECCIA, lo de CARLOS va ser una aposta personal, pero aixo em sap com una d'or.
YANKESS GO HOME, si ni haguera justicia en aquest mon, que jo crec de quan en quan no ni ha,o tan sols per alguns tan sols, en el partit de la final els arbits deurien de haber patit un xicotet fallo cardiac, eixo carotes mai deurien de xiular mai mès, LITUANIA deuria de expulsar de seu pais a eixe BRAZAUSKAS, no li deuriem de deixar d'entrar a ESPANYA, estic supercabrejat els nord-americans son molt valents en tot arreu del mon quan tenen superioritat manifesta, no es feia falta l'ajuda de ningun arbit per guanyar-nos, la gent que va estar pabellò de BEIJING eu va reconeir-ho i van aplaudir a la sel-lecciò espanyola de basquet, estaben acollonats els U.S.A.
Si PAU tambè ens deixa el equip eu patira ja que es un gran jugador, lo que deuriem de mantindre es el espirit d'equip i si no que liu digen als SERBIS, eixa sel-lecciò que ens deixaba flipats i que hui es un niu de rates, ja que ningù vol estar equip, grans jugadors pero sense mentalitat. Ja eu digue PEPU que per mi es un crac BA-LON-CES-TO, eixa paraula ven enteça es clau per que la gent es sentim orgullosos dels nostre equips, els millors en eixe sentits son els argentins que no deixen mai el partit per perdut, ja que ja dia un gran pensador va dir " MAS VALE MORIR DE PIE, QUE VIVIR SIEMPRE ARRODILLADO", si et caus t'alçes i aixi es fan grans equips, eixa es la paraula.


pd.-- Tambè li dedique aquesta entrada a FERNANDO MARTIN, eixe gran jugador que va ser, i que ja no esta per aquest mon.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Está claro que quienes se llevan la fama son los Gasol, Calderón, Navarro, Rudy, etc., pero sin la incansable labor de Carlitos Jiménez su calidad no se vería tan reflejada. Deja la selección el merecido capitán de este grupo que tantas alegrías nos ha dado últimamente.
Muy acertado tu comentario, Willy.