martes, 18 de marzo de 2014

SENTIMENTS A FLOR DE PELL



SENTIMENTS A FLOR DE PELL

Sentiments a flor de pell
recorren el meu cos
viatjant per els meues records
on em despullen i em deixen nu
davant mateix de la meua vida.

Sentiments que em fan plorar
que em fan riure
que em fan gaudir dels meus somnis
pell sobre pell
cossos nus i embadalits d'amor
que fan brollar espurnes
del més bell dels actes carnals.

Sentiments en el meu interior
que viuen i moren amb mi,
on la poesia es muda i es transforma en mirades,
on les carícies acaben en sospirs,
on l'amor és tan real
com que l'esperit dels muntanyers
es queda al cim dels pics,
on la veritat s'engrandeix
sabent que el mar i el cel
són amants més enllà de l'horitzó.

WILFREDO BAIXAULI BOU.- 10/03/2014
RESERVATS ELS DRETS D’AUTOR.

No hay comentarios: