lunes, 2 de mayo de 2011

ELS 4 JINETS................


L'altre dia i al pati de " MA IAIA", varem fer una tertulia uns amics, els meus assesors de imatge politica.. Amb molt bon criteri em varen dir que no me ficara massa dins dels temes politics, dels temes que en puguen cremar, en temes que em poden costar moltes cosses. Als tres es done les gracies" al mestre, al mecanic, i al llumener".
Lo que ells no sabien que jo tambe aniria a vorer al meu metge de digestiu, i ell em va recomanar, justament lo contrari i que no m'ho tragara tot, que VOMITARA si veia que alguna cossa no estaguera ben feta, ja que si nos podria agafar una ULCERA POLITICA.
I esta clar que antes de fer cas a uns assesors deus de fer cas a un metge. Ells de bon rollo, i sabent que em volen, saben que si em fique en algo, ho acabe i si no m'hen vaig a cassa.
No em fa falta els diners per pagar una hipoteca, a uns altres SI.
No li dec diners a ningu, altres SI.
Dic lo que pense i se que altres no diuen res:
-" SI LO QUE TIENES QUE DECIR VALE MENOS QUE UN SILENCIO....VALE LA PENA QUE NO DIGAS NADA".
No es que no vulga fer cas, es que abans de que tinga que pendrem un ALMAX, OMEPRAZOL o altres medicines per als acids estomacals, prefereix dir lo que ppense o anar-men a casa.


Si la gent es dedicara a fer el bé, i no es preocupara per-lo que fan els altres, i que alguns els funcionara mal, eixos mateixos que es presenten per un partit politic X....eixa gent que vol manar i que es preocupa de vanalitats.....

" SI LA POLITICOS SE PREOCUPARAN DE LOS PROBLEMAS DE LA GENTE, ANTES DE LOS PROBLEMAS DE SU PARTIDO".

Otro gallo nos cantaria, otra clase politica tendriamos. Que haya gente que se hayan metido en politica por la crisis, intentando buscarse un puesto de trabajo, mal vamos.
La politica debe de ser un camino de aprendizaje, y un camino de ida y vuelta, yo de momento me involucro en un proyecto nuevo y renovador y el cual parece que moleste a los 2 partidos mayoritarios, primero nos critica el PSOE, y ahora que hay gente del PP que se ha unido a nuestra causa, ellos se suman a las descalificaciones...
Nosaltres SOM AMICS, SOM VEINS SOM D'ALFAFAR.....som gent húmilde i tan sols tenim idees per que ALFAFAR VAGA BÈ.....

No hay comentarios: