domingo, 29 de agosto de 2010

NO PUC DECIRLO...........

Es una frase que repeteix aquesta frase que li deia, un profresor a un amic se. La anecdota bè per que el profresor li va dir que diguera 3 paraules en VALÈNCIA aprovar-li eixa assignatura, pró el amic ho va vorer tan clar que li solta la eixa frase:
NO PUC DECIRLO.
JA se imaginareu si va aprobar el curs o no.
M'agrada ser un poc ironic quan escric, i per aixo gaste aquesta frase. Si em refereix a lo que esta passant en la política valenciana, eixa que te més imputats a candidats, que en els anys de VITO CORLEONE, eixos que por-ten a la comunitat valenciana a la bancarrota , i eixos mateixos que tenen el honor de tindre més parats que en la vida.


PER QUE senyors estic fins al COLLONS, de que un tio amb el 85% de les competencies, no tinga ninguna responsabilitat, la ineptitut es evident i ja estic fart.
Peró dir-li algun algù que eres candidat que ho sera mentres no li diguen res els jutjes, es complicat i per aixo el seu amic RAJOY, li ho ha deixat clar. Tots som inocents, i més si tens un amic magistrat jefe, eixe que t'exonera de anar i testificar i pot mangonerxar tot, i com no els seus amics de C9, li retransmeteixen el seu acte a TEULADA, ES MOLT FORT.
Es fort que esta gent estiga sempre diguen-se lo bònics que son, i a mi em pareixen normals, ja que de lletjos hi han en tots els llocs.
SON UN CONVENCUT DE LA DEMOCRACIA, I ESTIC SEGUR QUE MOLTA GENT CONEGUDA I FAMILIARS MEUS VOTEN A ESTA GENT PERÒ JO TAN SOLS DIRE.

NO PUC DECIRLO.......................

1 comentario:

JFERRAN - BLOC SEDAVÍ dijo...

Quanta raó tens Willy!!!, però tin en compte una cosa, tenen part de culpa els que voten a la "cudrilla" de Francesc i els seus, però la culpa principal es dels que no els voten a ells però tampoc voten als que deuen de votar per a cambiar la situació...