domingo, 15 de febrero de 2009

GRACIES RUDY!





Gracies per donar-li un mereixcut a FERNADO MARTIN, el primer jugador espanyol en anar a la N.B.A.,i es de agrair que un jugador com RUDY s'en recorde de un mite del basquet, al que jo era aficionat, per dir-ho millor era el meu MITE, el meu jugador favorit i reconec que era un poc del REIAL MADRID de basquet, ja que en aquells temps no hi existia el PAMESA.
Que gran jugador es RUDY, i encara me recorde quan a una xarrada amb un preparador de PAMESA, en deia que hi havia un jugador a la base del PAMESA de EBA, que el parava i feia que no jugava bé. Em parteix de risa i ja em vist quan jugador del nostre equip han anat a la N.B.A., POT SER QUE RUDY triomfe o no, però ja ha deixat sensacions de bon jugador, i de matador de balons a la cistella contraria.
Esta deixant a PORTALND "OREGON", un sabor de boca, als aficionats del TRAILS BLAZERS, i el porten a les samarretes de vestir en una imatge del CHE GUEVARA I ELL.


El que em coneix bé sap lo que m'agradava aquest jugador de autentica raça i pioner del basquet espanyol a la N.B.A.
AÇÓ VA PER TÚ FERNADO MARTIN D.E.P.

1 comentario:

Anónimo dijo...

que gran se passabem en el gran Fernando Martin, tot lo que dius que aixi siga i axi s'escriga, com dien els faraons. Em recorde del dia de la noticia, una vesprada en el The Train, eu passarem molt mal, era com un icone per a nosaltres ja que per aquell entonces veiem molt l'NBA i sobre tot els Lakers.