domingo, 12 de septiembre de 2010

BASQUET MUNDIAL....



Esta arribant a la fi, el mundial de basquet a TURQUIA, i sense esperar-me al final , puc dir que per a mi el millor jugador i espectacular com ell soles, el NORD-AMERICA DURANT. Que bestia de jugador es una maquina de anotar, encara que el equip america no m'agrada com juga, el fisic es la seua millor arma i aixó en un campionat de 15 dies es basic.
Dir quin es el millor equip es molt subjectiu, ja que de partits bons han hagut molts , lo que pasa es que tan sols un equip passa de ronda, peró a mi particularment m'agradat molt SERBIA, ja que confirmen la tendencia dels últims anys, cohesionant gent jove i experimentada, i lo més important que eixes estrel.les tinguen sentiment d'equip, i que juguen per el seu paìs i no per els seus interessos.
Del equip mal nomenat ÑBA, ja que hi han equips en que hi han més jugadors en la NBA, que en ESPAÑA. TURQUIA per eixample.
Tanta tonteria de la ÑBA, i els jugadors se creuen bons, que ho son però no deixen desenvolupar la seua feina al camp, un equip serios com els dels SERBIS, i una cistella maravellosa et deixen en terra, si al equip serbi li hagueres portat 5 punts de ventaja, eixe triple no t'haguera afectat.
Pense que no em fracassat ,però si que pense que hi han jugadors que no deurien de haber anat, i eixe es el de GARBAJOSA. El entrenador haguera sigut listo, haguera aprofitat la baixa de PAU GASOL per fer un canvi generacional, ja que si ve MARC GASOL es un gran jugador no es un referent, i ja si parlem de MUMBRU em deuria d'anar d'açi.
El seleccionador te una part molt gran de culpa, ja que hi haven jugadors per jugar més minuts en la fase regular, i deixar descansar al bons, no em crec que CLAVER I SAN EMETERIO no puguen jugar més minuts, i més a ,és el VALÈNCIA CLAVER, ja que hi han jugadors de la seua alçada en el parquet, no em crec que no puga jugar ni un minut per partit.
L'esport te aquestes cosses, de jugar mal i guanyar i jugar bé i anar-sen a casa, i si no que li ho diguen a un GENIAL LUIS SCOLA, per mi uno dels millors que jo haga vist, ja de ven xove, ja ens delitaba asi en la ACB, em recorde particularment d'un partit contra el PAMESA, en el que ell sols ja va fer sugar a HOPKINS I TANOKA la samarreta.
Com ja he dit tinc ganes d'acb, i deixarem per que analitze el mundial uns altres, tinc ganes de vorer eixe equip, que a priori no pareix mal, ja que en aquest quintet hi haven 4 que han estat en el mundial.

NANDO DE COLO, RAFA MARTINEZ, CLAVER, SAVANOVIC I JAVTOKAS.

he de dir que la final USA-TURQUIA es mereixcuda i avans de jugar estic a favor de que guanyen els turcs, i no em digau per que, ahir estagueren a 5 centesimes de no guanyar i hui juguen la final.
Que viva el basquet mundial, però que començe ja la ACB.

No hay comentarios: