domingo, 15 de marzo de 2015

A L'OMBRA DELS GRISSOS



FOTOS DE GOOGLE

A L’OMBRA DELS GRISOS


Maleïda paleta de grisos
vos odie!.

Em fa fàstic la mediocritat
dels vostres sospirs,
em fa por l'espectre, en què vos heu convertit,
no puc,
no vull saber res de la vostra silueta
reflectida en els meus records,
no vull veure com la meua ombra m'avança,
com feu amistat en les meues angoixes
com vos enamoreu de les meues desgràcies.

Viure
riure
somriure,
veure la llum cada segon,
saber que darrere del blanc i el negre
hi ha vida,
vull desterrar les meues penombres
en el més llunyà dels deserts,
on els dolents somnis, són la sorra seca
amb la qual es construeixen castells
que desapareixen al menor indici
d'una mala brisa.

Fora de mi!,
aquest gris que eclipsa la meua ànima,
no vull més ombres xineses en la meua existència
que facen cruixir sorolls entre bastidors,
on els pallassos i els clowns han deixat de riures
on els acròbates i funàmbuls caminen sobre un diminut feix de llum,
fent que les seues imatges especulars
siguen el reflex perfecte del nostre propi ésser.

No, a la mort en vida!,
vull tornar a sentir
el verd esperança per la meua sang,
el roig de la passió als meus sentiments,
el blau als meus somnis,
el groc de la llum, als meus ulls.

Vull tornar a viure
vull deixar d'odiar
a un simple matís de colors que no té la culpa de res,
ni tan sols de l'ombra que projecten.

WILFREDO BAIXAULI I BOU.- .14/03/2016

RESERVATS ELS DRETS D’AUTOR.


No hay comentarios: