domingo, 18 de julio de 2010

OPORTUNIDAD PERDIDA.......


Aquesta setmana em asistit a un debat del estat espanyol, en el que els polítics han perdut l'oportunitat de donar solucions a la gent, als seus conciudatans.
Moltes raons, però poques solucions, uns diuen una cossa i altre diuen altra, però com agafar-se de la ma per eixir de la crisis" NA DE NA".
Les enquestes del CIS, diuen que ha guanyat el debat ZAPATERO, uns diaris diuen que han guanyat els que NO SABEN NO CONTESTAN, lo que tenim clar es que MARIANICO EL CORTO, no guanya ni al solitari.
Si no hi han diners no se els poden gastar, lo que em preocupa que si que hi han, però no sabem on estan, i els polítics si que saben on estan, ja que alguns tenen les butxaques plenes.
Lo més detestable es el "bochornos" espectacle dels diputats del PP, deixant vuit els escons, aquesta gent no te vergonya, ja que els desprestigi al que porten la política es continuo.
Els polítics tenen que donar solucions i l'oposició controlar, però no em entra per el cap que perquè uns guanyes les properes eleccions, tingam que patir la població espanyola, no me cuadren les cosses quan eixos polítics veuen com pateixen les persones i no fan res per arrimar el muscle.
Em passat molts anys especulant, fent les feines facils, desmantelant l'industria, i estic fins els "COLLONS", que em diguen que el turisme es el motor d'ESPANYA, ja que si bé no esta mal, el turisme no dona valor afegit a un paìs, lo que dona valor afegit a l'economia es l'industria que fa que vengues al exterior, sense vendre fora d'espanya estem morts. On esta el CALZER, ELS MOBLES, L'INDUSTRIA METALURGICA, en la que el PAIS VALÈNCIA tenia cosses que dir.
ON ESTAN?, EM PREGUNTE JO.
DE QUE VALEN ELS DEBATS DE LA NACIÓ, CREC QUE PER MOLT PERÓ ALGUNS FAN QUE NO VALGUEN PER A RES.

No hay comentarios: