domingo, 7 de junio de 2009

ELECCIONS EUROPEES!!!!!


Hui a les eleccions europees em plantejava a qui votaria, i quasi al final vaig decidir que votaria al partit de BERLUSCONI, eixe president de la repùblica Italiana, eixe president que ridicul.lítza i es mofa de la gent, i eixe personatge que seguent de dretes fa coses que no estan en ningun llibre d'ètica i moral, com ja sabeu aquesta gent i els seus amics no tenen res de vergonya.
Ja que quan maten a la gent diuen que disparen bombes intel.ligents, quan fan fraude diuen i s'excusen que uns trajes no son delictes, i quan volen mantindre una moral catolica, lo ùnic que fan es ficar-se el preservatius per fer bromes.
Ho reconec em faig seguidor de BERLUSCONI no per aquestes questions si no per altres. Hui al anar a votar vaig vore a la meua cosina, i vaig estar parlant amb ella i a un guardia civil jove i simpatic, i jo lis he dit:
- Que m'agradaria votar al BERLUSCONI, per les famoses ORGIES, que ha fet a la seua mansió particular i conjuntament a un euroesceptic president xec el qual esta a les fotos amb les pilotes al aire. Al moment s'ham ficat a riures els tres.
Aquesta gent que la missió a la vida es donar per el cul als treballadors i particularment el president xec, el qual ni te vergonya ni la coneix.
Lo vo de la doble moral es que mola si la faç tú i d'amunt si tens diners per correr-te unes juerges millor, i si estas forrat de pasta i la teua dona et demana el divorci, de que et tens que preocupar, ja sabem lo que te tindre diners, millor dit estar podrit de pasta.

GO BERLUSCONI, FEM-LO PRESIDENT DE TOT LO MON, I PER LO MENYS ENS DONARAN PER SAC EN UNA ORGIA.

HI TAMBE EM DECLARE BISEXUAL( ES MILLOR DUES DONES QUE NO UNA).
D'AÇÓ NO LI DIGEU RES A LA MEUA DONA, QUE SI NO VOREU LO QUE EM PASSA.

No hay comentarios: