jueves, 22 de septiembre de 2011

DIES DE RETALLS..............



Hi ha un refra que diu:

SI T'HO MENGES TOT D'UNA VEGADA, HO CAGARAS TOT D'UNA CAGUERA.....

No m'agrada ser molt escatologic, si que m'agrada ser realista.
 Quan la gent en general"  PORTABA ALS GOSSOS LLIGATS AMB LLONGANISSES", ningù pensaba en que vindrie les cosses mal.
Ja em dia mon pare: FILL EL QUE GUARDA QUANT TE, MENGA QUANT VOL...
Quan van mal les cosses el poderosos volen retalla, però quan els van bè les cosses mai es reccorden de donar de mès.
Els politics ho tenen dificil, ja que la gent comença a no creures lo que diuen, ells volen retalls però mai pensen en retallar-se el jornal, la gent deuria de ser mès consecuente amb la gent que voten.

TENIM LO QUE ENS MEREIXEM, NOSALTRES SOM RESPONSABLES DE LA GENT QUE EM FICAT A MANAR......ESPERE QUE LA TARDOR DONE PAS A UN ENTENDIMENT DE LA GENT.......

1 comentario:

CISCO dijo...

Em pareix molt be lo que dius.
Donç aquestos dos el.lements en quina llista es presenten.
Em sonen d'algo.....