jueves, 18 de agosto de 2011

ESTAT LAIC JA.................

Com no podria ser d'altra manera la meua entra 300, desde que jo començi el meu blog ja fa 3 anys deuria de ser per un aconteciments d'altura.
No comprenc com gent que es diu CATÒLICA, increpa als LAICS, deuria de ser al reves, lo que passa que pareix que alguns diaris diuen lo contrari.
Com si fora un parc temàtic, a ESPANYA en menys de 4 anys ja s'han fet 2 jornades JMJ, no sabrem mai lo que costen, mai sabrem lo que ha portat, ja que tots sobreestimen els resultats, llig noticies com:
-No es deu de cobrar la asistencia sanitaria a la gent que bè a les jornades.
-Transport públic més barat per als participants.
-Quan val i ja no dic els policies i militars, que estan al quidat del SANT PARE, em pareix més greu que paralitzen grans avingudes en MADRID, o que paren entrades de autopistes....això quan val....
Els gastos superfluos, eixos s'ens escapen, eixos son els que faran apujar el pressupostos fins al infinit, eixos son els que encara no sabem lo que costaren a VALENCIA, eixos que mai s'auditaren a terres llevantines, eixos que feren engrosar les arques de certs partits politics.
A mi en particular no em desagrada que vinga ningú a visitar el meu ESTAT, SI BE a fer el bé endavant, lo que no m'agrada es que em moleste, les misses al camp com feia JESUS, no mai als carres molestant, no malgastant recursos públics no quantificables.
La CONSTITUCIÓ esta per alguna cosa pense jo.
Si som un estat LAIC, per que els nostres responsables participen els els actes de la mes estricta intimitat del prelat" mises i actes d'exaltació", si que deguem de REBRE el SANT PARE, com a cap d'estat, de donar-li protecciò, i facilitar descampats per la seua acciò de prelat, però pense que aixo es lo que jo faria, no faria mès ja que els gastos deurien de ser sufragats per la gent que professa eixa religió, ELS CATOLICS deurien de haber sufragat els hotels per dormir, l'aigua que es veuen, i el pagament integre del transport públic, ja que no tenen perque pagar JUSTOS POR PECADORES. La gent que no creu en L'ESGLESIA, la gent que viu en MADRID no deu de ser injustament tractada, eixa gent que no es pot menejar lliurement per la capital, deuria de pagar per lo menys igual que els que venen de fora.GENT IRRACIONAL n'hi han en tots els llocs, gent radical n'hi han en els 2 bandols, lo que es deuria de fer es que respectaren les 2 opcions, que tots tinguerem el pensament que lo que ù pensa no es lo millor i que es respecten TOTES LES CREENCIES RELIGIOSES.
A tot a reu de la hùmanitat les religions han matat moltes persones, la gent es creu amb la RAO ABSOLUTA, i això es impossible, el RESPECTE ES EL CAMI, i no la IMPOSICIÓ.......


N

NO es DEU d'arribar mai a la tensió, i manipulació, mai deurien d'haver permitit que certes persones foren capaços de reventar una manifestació, lo que tots diran ....
QUI VA SER ABANS EL OU O LA GALLINA.........qui va ser el primer, qui tira la primera pedra......
Per mi SANT PARE pot vindre al meu PAIS, passeu-ho molt bé, però no amb els meus diners...

ESTAT LAIC JA, SEPARACIÓ DE ESGLESIA- ESTAT PER SEMPRE.

No hay comentarios: