miércoles, 9 de septiembre de 2009

9-9-09....DIA DE RESACA







Hui es dia de RESACA festera i de començament de l'escola al meu municipi, ja que el dia de la festa major es quan comença el curs escolar a tot el PAIS VALENÇIA, encara que lo que més me importa es el aniversari de la meua filla EVA.
A les festes em gaudit d'un bon ambient encara que va ploure algun dia i TRONA a la zona de darrere del AJUNTAMENT , sense mal rotllos a ningú m'ho vaig passar de lo més bé amb els meus amics, encara que dec de reconeixer que som un poc "anarquics", i jo no estic preparat per això, els meus estimuls son i seran els mateixos, ajudaré en lo que puga al meu amic JR, i aniré a sopar 1 ò 2 dies, i estic segur que m'ho passaré de categoria.
Desitge que la crisis passe prompte i que no deixe molts damnificats, que acabe prompte ja que no hi ha " MAL QUE 100 ANYS DURE, NI COS QUE HO AGUANTE".
Acabada la processó hi hage el CASTELL final de les festes i va estar prou bè per al meu gust, les festes amb la processó que mes bé pareix un passe de models que altra cosa i diguent açò amb molt de respecte, ja que va ser un poc caòtic, ja que es tallava molt i també per que la gent no sap comportar-se dins de un processó, ja que el que menys "xarra" més que una verdulera. Es deuria d'entrenar-ho més i fer totes les setmanes una, i voriem si al final la gent que ix a una d'aquestes manifestacions religioses va per que l'agrada o per què li ho manen.
La familia va complint anys i lo millor es que ho facen encara que de vegades desitjaries estar al altra part del mon, i si que ho faries, m'agrada com es encara que el seu geniet, no el te ni el" BOU QUE VAREN EMBOLAR" a les festes,es molt bona amb els animals i especialment amb la seua mascota ROSSI, els xiquets SON L'ALTRA distracció de la meua filla esta envoltada de amor que la fa que tots la vuiguen de lo més.
Em pregunte que faig jo a les ofrenes i altres manifestacions religioses, supos.se que serà que no em desagrada del tot, i açò es un altre cosa. M'agrada ser espectador, part important ja que el que ix vol que el miren , ja que sense gent al altra banda mirant no faria gens de gracia.

2ªPART...
Jo esperava acabar este escrit sobre les 3 i mitja de la vesprada però en aquesta familia, sempre hi han sorpreses i com no podia acabar el dia si no en el hospital com feia 11 anys, el dia que la meua dona estava de part. Ara al hospital amb dolors de panxa, no a passat res però quina casualitat NO.

ET DESITGE QUE FAÇES MOLTS ANYS I JO QUE HO VEGA.
T'ESTIMEM TOTA LA FAMILIA DE LO MÉS. BESETS EVA.

No hay comentarios: