martes, 7 de abril de 2009

ALFAFAR I EL BASQUET SUB-20

Els dies 5,6,i 7 de abril de 2009, sa jugat al poliesportiu d'ALFAFAR, el circuit sub-20, corresponent a les 4 jornades. I el campió ha segut el FUNDACIÒN BALOGAL "GALLECS". Aquestos xics no son cantera d'equips d'acb, i encara així han demostrat lo bons que son. Els vaig veure com donaven una pallissa al Pamesa per 36 punts de diferencia.
Al acabar el partit junt a uns amics de MASSALFASAR, poguerem parlar amb el entrenador dels gallecs, i jo li vaig dir lo seguent.
QUE AL MEU POBLE I COM AFICIONAT AL PAMESA, M'HABIA PAREGUT MOLT BÒ EL SEU EQUIP.
- ELL EM VA RESPONDRE. QUE GRACIES, I QUE EREN XIQUETS QUE NO SABIEN MOLT JUGAR.
- LI VAIG DIR QUE AIXO ERA UN EQUIP, I QUE JUGABA COM A TAL.
- ELL EM VA DONAR LES GRACIES, I SE LI NOTABA QUE HO DIA DE VERES.
El basquet es un joc de conjunt i com podreu veure baix al vídeo, veureu com el PAMESA , juga com els majors i com diria un bon amic de BENIMAMET. MORIR I VIVIR POR EL TRIPLE.
PLE. Com alfafarencs i amant del basquet m'agrada que al meu poble puguen vindre el jòvens que el dia de demà jugaran a la A.C.B., que es vixça el basquet.També m'agrada que certes figures del basquet espanyol, es deixen caure per ací,i vos deixe una relació dels que jo he vist personalment, i espere que al any vinent vinguen més il.lustres jugadors i ulleadors, això voldrà dir que el nivell es alt. JUGADORS.- DUEÑAS(BARÇA) JOE LLORENTE( REIAL MADRID), A LA CANTERA DEL ESTU ARA. MANEL BOSCH( TROTAMONS DEL BASQUET(LLEIDA), CESAR ALONSO( PAMESA), ERIKA DE SOUZA( ROS CASARES).
També vaig poder parlar amb JHONY ROGERS" ex director esportiu pamesa), i que habìa estat a TORI, narrant la eurocap, lo mes jocant que lletgint el diaris, em done conte que a TORI, va parlar amb ISIAH TOMAS( EX DETROIT PISTONS), per fer-se representant a EUROPA dels KNICKS DE NOVA YORK. Sempre que pot em saluda i xarrem, gran tipo aquest personatge i simpàtic ja que sempre que jo he parlat amb ell ma tractat de lo més bé.

ESTADISTIQUES TRETES DE LA F.E.B.

CIRCUITO SUB20 – 4ª CONCENTRACIÓN SERIE A- TORNEO 3 Alfafar (Valencia), 5 al 7 de abril DOMINGO 5 DE ABRIL DE 2009 REGAL FC BARCELONA – FUNDACION BALOGAL (57-86) (12-24)(30-49)(42-67) (57-86) PAMESA VALENCIA – MMT ESTUDIANTES (57-67) (11-25)(26-44)(44-55) (57-67) LUNES 6 DE ABRIL DE 2009 18:00 REGAL FC BARCELONA – MMT ESTUDIANTES 49-57 20:15 PAMESA VALENCIA – FUNDACION BALOGAL 68-104 MARTES 7 DE ABRIL DE 2009 FUNDACION BALOGAL – MMT ESTUDIANTES 73-71 (10-18)(22-29)(49-53)(73-71) 12:00 PAMESA VALENCIA – REGAL FC BARCELONA 76-71 (16-25)(XX-XX)(53-63)(76-71).

No hay comentarios: