lunes, 2 de marzo de 2009

CRISIS? NO GRACIES.

SI no fora per el meu cosí VICTOR BOU, tal vegada haguera ficat un altre títol, i altre enfoc. No es que ens agrade molt la crisis. A mi no m'agraden les coses amargues i crec que a ninguna persona tampoc.
L'altre dia em dia el meu cosí que escriguera sobre açò, i em quedi "flipat i pensatiu". Quin enfoc li podria donar a esta qüestió, ja que podria ferir-li alguna sensibilitat aquest fan meu.
La gent quant te el vent de cara no es recorda de que pot canviar de sobte, i quan això passa la gent es fica nerviosa. Mon pare sempre diu fins a la sacietat:
-EL QUE GUARDA QUANT TE, MENJA QUAN VOL.
Si els polítics auspicien i aclamen el benestar de per vida, estan enganyat al personal, ja que la felicitat no es eterna, i el que esta instal-lat en el poder no esta preparat per dir-li, als contribuents lo mal que lis pot anar fins que no tenen la malaltia d'amunt. Si tot això es barreja amb altres ingredients mundials, que feien d'algunes persones immortals" feren lo que feren". Ens ve que quan va tot mal, sol vindre de presa i correguda.
CRISIS hi han de moltes classes, ja que tots estem en crisis prou a sovint" ANSIETAT, ECONÒMIQUES,I D'EDAT". Pot ser que alguns en tenim moltes i variades, lo que es te que fer, es treballar més, estalviar i gastar menys en ximpleries superflues i materialistes que et fan que vages de cul, a final de MES .
Propose que la gent dedique més esforços a lo espiritual ja que això no et fa que tingues més hipoteques, ja que el EURIBOR sol estar a 0, en estes qüestions.i com ve diu el meu cosí i jo ho corrobore:
-FOLLEU,FOLLEU, QUE EL MON S'ACABA.
Pot se primari el comentari, però es cert i mai et perjudicara ja que a la gent que va entrant en anys, i la crisis dels quaranta ens ataca, ens ve bé passar-nos ho XAXI.
En temes economics jo no em fie d'algù que et dona duros a quatre pessetes, ja que el banquers venen de fortes tradicions sionistes, i en el préstecs de USUREROS i legals que practiquen ja tenen prou, i si ho adobes açò en personatjes polítics que afavoreixen les corrupteles polítiques i no les castiguen, com es deuria de fer i es fa en altres paísos, ens dona la impresió final que quasi tots, per no dir tots el POLÍTICS son iguals.
Si els mateixos polítics no cuiden les arques públiques i a raó d'això fan que els" GRANS EVENTS I ELS GRANS I FASTUOSOS EDIFICIS" no acaben mai, i si acaben ho fan en pressupostos desfasats, lo que queda es més fang en l'acequia. No em val que em diguen:
LO QUE FAÇA FALTA, CADA" DOS PER TRES".
Ja que si hagueren guardat quan tenien , ara la gent desatesa de recursos i desfavorida es vorìa en un matalaf i podria dormir més a gust i còmode.
Les preses no son bones conselleres i ara que el meu cosí ja ma ficat un comentari parlaré un poc de la crisis del VALENCIA C.F., eixe equip nostre que porta uns anys sense rumb i totalment desfasat en salaris i en jugadors veterans, que no volen deixar pas a la joventut. Quan es vol PIXAR ALT, lo més normal es que et banyes les sabates, i lo més gran es que l'aficció et demana que et gastes els diners sense mes.
No em cap dins el cervell que persones prestigioses al ambit empresarial es deixen enganyar per els polítics de torn, ja que un equip tan prestigios com aquest fa que siga mol" LLEPOL" a les hores de guanyar vots. Si no hagueren votat fora a PACO ROIG" per cert era roin, però aquestos l'han fet bó", no haguera entrat un altre que lo únic que ha fet es que aquest equip siga un "SOLER", i que les prespectives de millora no siguen molt bones, espere que ningun polític mitjanament en els seus cabals, fique ni un duro públic al rescat del VALENCIA C.F., ara en la que cau en la crisi, tampoc m'agrada que vagen al rescat dels bancs, que quant va bè la cosa no es recorden de ningú.

1 comentario:

Unknown dijo...

Bé primo, has sigut prou blanet. El que tinc prou clar es que ningú hem fet els deures ja que la situació en que es trobem es molt dolenta.
Lo dit, follem, follem, que el mòn s´acava. (traducció fina de sigau feliÇos i ameu als vostres que el demés no té tanta importància).
Un bes.