martes, 19 de agosto de 2008

THE RODRIGUEZ VERSUS"WILLY"

Estic a favor de tota classe de independenzies i republiques que la gent vuiga inventar-se, i el que no vuiga estar junts que es separe, que totes les persones puguen ser independents en tots els aspectes" morals, etics, economicament, etc.....", en resumides comptes , que ningù li fer-ha falta algun tipo de persona o cosa per viure.
Dec de reconeixer que aquesta setmana d'agost, mentres les dos meus filles i la meua dona, estaben de vacances a la TORRE DE JUAN ABAD el poble aon veranejem, jo estaba treballant a VALENCIA. Jo estaba de "RODRIGUEZ" per primera vegada en ma vida i tinc que dir que es fa llarg i pesat de soportar-ho, ja tinc ganes de que estiguen al meu costat ja que son els 3 personajes hui per hui mes importants de la meua vida.
Eu dic jo i ningu altre soc un poquet inutil en les feines de casa, pero lo que pitxor porte es el roce de les persones, eixos" estraletjos" en les meues filles i en la meua dona, sobre tot tornè a faltar eixos xicotes bessets que em donen al tornar a casa.

No hay comentarios: